Jesteś tutaj: auto-jass.pl > Nowiny motoryzacyjne > Prowadzenie pojazdu od 14 lat?

Mistrzowie PR z Rolls Royce

Ta anegdotka pokazuje, jak istotne było dbanie o zadowolenie klienta już dawna. A szczególnie w branży motoryzacyjnej! Gdy Rolls Royce był na szczytach popularności, bardzo mocno dbano o to, aby wizerunek firmy był wręcz krystaliczny. Dlatego też bardzo mocno dbano o zadowolenie wszystkich klientów i kupców tych luksusowych samochodów. Aby zdobywać nowych klientów, postawiono na hasło „Rolls Royce nigdy się nie psuje”.
Jak możemy się spodziewać, w końcu trafił się klient, który skuszony tak wspaniałą obietnicą, zakupił samochód, a ten koniec końców się zepsuł. Rozczarowany człowiek zadzwonił wówczas do firmy Rolls Royce z uzasadnionymi przecież pretensjami. Firma w odpowiedzi na tę skargę wysłała do owego mężczyzny grupę mechaników, a uziemionemu klientowi wynajęto bardzo luksusowy hotel. Mechanicy bez problemu poradzili sobie z wynikłą usterką. Jednak klient, który czekał około doby na naprawę swojego samochodu chciał wiedzieć, co było przyczyną usterki. Gdy zapytał jednego z mechaników o to, co się zepsuło, ten opowiedział mu: Nic, bo Rolls Royce się nie psują.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.